سرپرست هیات بسکتبال گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم بسکتبال نوجوانان پسر استان برای شرکت در مرحله برگشت دور اول رقابتهای نوجوانان کشور با حمایت و با نام خانه بسکتبال رشت عازم شهر قدس استان تهران شد .
محمد رفیعی ادامه داد: تیم بسکتبال نوجوانان خانه بسکتبال رشت در دور رفت مرحله اول رقابت های لیگ نوجوانان کشور در اصفهان به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت مقام دوم گروه را کسب کرد و از روز پنجشنبه نیز برابر حریفان خود در دور برگشت قرار می گیرد.
وی بیان کرد: تیم خانه بسکتبال نوجوانان رشت در این مرحله برابر تیم های تیوا نظرآباد ، نامی نو اصفهان و مهرام شهرقدس قرار خواهد گرفت که این رقابت ها به مدت 2 روز در شهر قدس برگزار می شود تا در نهایت دو تیم برتر مراحل رفت و برگشت به دور دوم مسابقات لیگ نوجوانان کشور راه یابند.
رفیعی اضافه کرد: در رقابت های لیگ بسکتبال نوجوانان کشور، تیم های حاضر در هشت گروه به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد.
سرپرست هیات بسکتبال گیلان به حضور یک تیم بانوان از گیلان در لیگ های کشور نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال بانوان راستکردار بندرانزلی نیز که به عنوان نماینده استان در مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور حضور یافته در مرحله برگشت این مسابقات عازم تهران شد.
رفیعی یادآور شد: تیم بسکتبال بانوان راستکردار بندرانزلی در دور رفت این مسابقات در جایگاه پنجم گروه خود قرار گرفت و این تیم نیز از روز پنجشنبه در تهران در هفته اول از دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول بانوان کشور به مصاف رقبای خود خواهد رفت.
وی اضافه کرد: امیدواریم که هر دو تیم گیلانی حاضر در مسابقات لیگ نوجوانان کشور و لیگ دسته اول بانوان کشور با موفقیت این مسابقات را پشت سرگذاشته و در نهایت بتوانند نتایج قابل قبولی را کسب کنند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.