مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مصرف 465 میلیون مترمکعب گاز در دی‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مصرف  465 میلیون مترمکعب گاز در دی‌ماه امسال خبر داد و اظهار داشت: این میزان با توجه به محدودیت‌های اعمال شده برای نیروگاه‌های استان 20 درصد کاهش یافته است.

اکبر با اشاره به کاهش 80 درصدی مصرف نیروگاه های استان در دی ماه امسال گفت: محدود کردن مصرف نیروگاه‌ها و برخی واحدهای صنعتی در فصل سرد سال به جهت افزایش پایداری جریان گاز مشترکین خانگی صورت گرفته است لذا مردم عزیز می‌توانند با مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تا حد زیادی در جهت تحویل بیشتر گاز به نیروگاه ها و صنایع کمک کنند.

وی در ادامه در خصوص مشترکین گاز خانگی اظهار داشت: میانگین مصرف روزانه مشترکین گاز خانگی در دی‌ماه 10 میلیون مترمکعب در روز بود که این میزان با ورود جبهه هوای سرد به استان در هفته گذشته تا 13.7 میلیون مترمکعب (28 درصد) افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از مصرف 117 میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های صنعتی، تجاری و حمل و نقل در دی‌ماه امسال در استان خبر داد و اظهار داشت: این مقدار مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته که با توجه به افزایش 12 درصدی مشترکین در این حوزه ها امری منطقی است.

 اکبر در پایان بار دیگر از مشترکین گاز خانگی درخواست نمود تا با مدیریت مصرف و رعایت دمای آسایش (18 الی 21 درجه)، پایداری گاز را در حوزه نیروگاهی و صنعتی به ارمغان آورده و به تبع آن زمینه رونق اقتصادی و آبادانی را در کشور فراهم آورند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.