رئیس هیات شطرنج استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه هم زمان با هفدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام کاسپین(خزر) در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.
کیومرث بیات افزود: بر این اساس در این مسابقه ، چهار شطرنج باز برتر جهان با چهار ملی پوش ایران به رقابت خواهند پرداخت که به طور حتم همانند دو دوره گذشته شاهد بازی های زیبایی در این رقابت خواهیم بود.
وی ادامه داد: التاج سفرلی از جمهوری آذربایجان ، یوگئی الکسیف و سرگئی تیویاکوف از روسیه و مارین بوسیوچیچ از کرواسی به همراه پرهام مقصودلو ، علیرضا فیروزجا ، محمدامین طباطبایی و امیررضا پوررمضانعلی چهار ملی پوش و استاد بزرگ شطرنج ایران در مسابقات جام ستارگان شطرنج جهان با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وی به هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپن (خزر) نیز اشاره و اضافه کرد: تاکنون بیش از 200 شطرنجباز از ایران و کشورهای جمهوری آذربایجان، ارمنستان ، افغانستان ، بلغارستان ، چین ، کرواسی ، اسپانیا ، گرجستان، هندوستان ، روسیه ، عراق ، قزاقستان ، مالزی ، هلند ، پاکستان ، فیلیپین ، سریلانکا، ترکمنستان ، اوکراین و ازبکستان برای حضور در این دوره از رقابت ها اعلام آمادگی کردند.
رئیس هیات شطرنج گیلان خاطرنشان کرد: هر ساله استان گیلان میزبان برگزاری این دوره از رقابت ها است که خوشبختانه از این مسابقات استقبال خوبی می شود و علاوه بر اینکه از لحاظ تعداد شرکت کنندگان این مسابقات در جایگاه ویژه ای قرار دارد، از لحاظ کیفی نیز در سطح بسیار بالایی برگزار می شود.
بیات اظهار کرد: هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپین (خزر) با حضور شطرنجبازان بانو و آقا و در جداول مختلف از روز 23 بهمن به مدت هشت روز در منطقه آزاد انزلی گیلان برگزار و در پایان نیز به شطرنجبازان برتر هر جدول ، علاوه بر اهدای حکم قهرمانی ، جوایز ارزنده نقدی نیز اهداء می شود.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.