به گزارش روز شنبه ایرنا رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای صومعه سرا در این مراسم با اشاره به اهمیت افزایش سطح ایمنی برای همه افراد تاکید کرد: اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت به منظور کاهش تلفات جانی و مالی حوادث رانندگی در طول جاده‌ها، به ویژه در راه های روستایی که از آمار بالایی برخوردارند، مورد توجه جدی است.
سید مرتضی عظیمی افزود: از ابتدای سال تحصیلی دانش آموزان 32مدرسه کنار جاده درشهرستان صومعه سرا آموزش های ایمنی عبور و مرور را فراگرفته اند.
وی با اشاره به اینکه بخشی از تلفات ناشی از حوادث رانندگی را راکبان موتورسیکلت تشکیل می‌دهند، ادامه داد: آشنایی موتورسواران با نحوه تردد ایمن در جاده ها، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی هنگام موتورسواری و تردد در جاده های روستایی و پیشگیری از وقوع تصادفات و تلفات از جمله اهداف برگزاری این طرح است.
عظیمی از اهدای 800 کلاه ایمنی طی چند سال از شروع طرح در صومعه سرا خبر داد وافزود: از آغاز این طرح تاکنون 20 روستا تحت آموزش قرارگرفته اند .
به گزارش ایرنا در این مراسم 90 کلاه و تجهیزات ایمنی موتورسیکلت به موتورسواران روستای لیفشاگرد با هدف آموزش و ارتقاء سطح فرهنگ رانندگی و ایمنی راکبان اهدا شد.
شهرستان صومعه سرا با وسعتی حدود 564 کیلومتر مربع و سه بخش مرکزی، تولمات و میرزا کوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7292 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.