به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر جمعه از هفته ششم رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان برگزار شد، تیم دخانیات گیلان با نتیجه چهار بر صفر برابر تیم فوتسال کیامیدان لاهیجان به برتری رسید.
در جریان این مسابقه که به میزبانی دخانیات و در رشت برگزار شد، این تیم در یک بازی برتر و یکطرفه ، ضمن کسب پیروزی در این دیدار خانگی به روند صدرنشینی خود در این رقابت ها ادامه داد و همچنان با اختلاف زیاد صدر جدول این مسابقات را دراختیار دارد.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته ششم این رقابت ها ، تیم های فوتسال هیات فوتبال فومن و پیمان رستم آباد به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند تا هر تیم یک امتیاز از این بازی کسب کند.
در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها نیز تیم های فوتسال مقاومت آستارا و شاهد شفارود تالش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم مقاومت آستارا با نتیجه سه بر دو حریفش را شکست داد تا این تیم اولین پیروزی خود در این دوره از مسابقات را کسب کند و تیم فوتسال لاهیگ لاهیجان نیز در این هفته با قرعه استراحت روبرو شد.
در جدول رده بندی این مسابقات و تا پایان هفته ششم ، تیم فوتسال دخانیات گیلان با انجام پنج بازی و کسب 13 امتیاز همچنان با فاصله زیاد نسبت به سایر رقبای خود در صدر جدول قرار دارد، تیم های فوتسال شاهد شفارود تالش ، هیات فوتبال فومن و پیمان رستم آباد نیز با انجام چهار مسابقه و کسب پنج امتیاز در رتبه های بعدی هستند.
در رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های استان گیلان ، هفت تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.