گزارش عصر شنبه روابط عمومی فرمانداری شفت به ایرنا حاکیست؛ محمدرضا محسنی در آیین نکوداشت مقام پرستار در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان بیان داشت: نام پرستار با عشق ، عطوفت و صبر آمیخته شده و تکریم عملکردهای اقشار در حوزه های مختلف برای ایجاد نشاط و بهبود بهره وری ضروری است.
وی با اشاره به اینکه هزینه های بهداشت و درمان و آموزش و پرورش در واقع سرمایه گذاری است، افزود : هر دو این اقشار با سلامت جسم و روان جامعه ارتباط دارند.
محسنی با اشاره به اینکه شادابی و عملکرد پرستاران با بهبود وضعیت بیماران و روحیه خانواده های آنان رابطه ای مستقیم دارد ، ادامه داد: آرامش بیمار ، محصول اهتمام به انجام وظیفه حرفه ای و صبر و شکیبایی پرستار است و هرچه نشاط کاری این قشر افزایش یابد، کارایی جامعه پزشکی افزایش خواهد یافت .
فرماندار شفت در خاتمه سخنانش با بیان اینکه سالروز میلاد حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار نامگذاری شده؛ شجاعت، صبر ، شکیبایی ، حلم و پایداری را مهمترین ویژگی شخصیتی و پرستاری از بازماندگان واقعه کربلا ، دفاع از حقانیت امام حسین(ع) و انتقال مفاهیم نهضت عاشورایی به نسل های بعد را از شاخص ترین رسالت های آن بانوی عزیز عنوان کرد.
در پایان این آیین با اهدای لوح سپاس و هدیه از پرستاران نمونه بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان تجلیل شد.
شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.