افشین ناظمی روز چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنان تیم شهرداری فومن سختی های زیادی کشیده اند و امیدواریم که بتوانیم با کسب نتایج مطلوب ، در لیگ ماندگار و در نهیت رتبه خوبی کسب کنیم.
وی ادامه داد: بازیکنان این تیم با توجه به مشکلات فراوان پای کار ایستادند که سختی های زیادی را نیز تحمل کردند و این کار بازیکنان قابل ستایش است و با توجه به آمدن مالک جدید، امیدواریم که شرایط تیم بهتر از گذشته شود و دیگر بازیکنان دغدغه ای نداشته باشند.
ناظمی که سرمربیگری تیم های سپیدرود رشت و داماش گیلان را در کارنامه دارد، بیان کرد: فومن یک شهر فوتبالی است و بازیکنان زیادی و تماشاگران خوبی دارد و تمام تلاش خود را با مدیریت جدید به کار خواهیم بست تا بتوانیم در ادامه روند رو به رشدی را کسب و نتایج خوبی بگیریم.
سرمربی شهرداری فومن در مورد بازی اخیر این تیم برابر شهدای بابلسر افزود: بازی خوبی بود و خوشبختانه توانستیم به پیروزی دست یابیم و هر سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنیم.
وی اضافه کرد: البته نواقصی در این بازی داشتیم و امیدوارم که طی بازی های آینده این نواقص برطرف و تیم شهرداری فومن با قدرت در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور یابد تا سمهیه خود را در این دوره از مسابقات حفظ کند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، 28 تیم حضور دارند که در دو گروه با هم به صورت دوره ای و رفت و برگشت به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه به طور مستقیم و برنده تیم های دوم به لیگ دسته اول صعود می کنند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.