گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری صومعه سرا به ایرنا حاکیست؛ محمدرضا کدخدازاده در حاشیه بازدید از پروژه های حوزه راه شهرستان صومعه سرا در جمع خبرنگاران افزود: از محور کلیدبر به سمت طاهرگوراب و ماسال نیز بازدید کردم که مقرر شد از اعتباراتی که امسال در نظر گرفته شده و اعتبارات سال آینده، به استان تفویض شود و در خصوص برخی از محورها که تصمیمات لازم گرفته شده، پیمان سپاری شود.
وی به بازدید از کمربندی تولمشهر و پل گاز روبار و میدان خاکیان اشاره و اظهار کرد: پروژه کمربندی از لحاظ بحث فنی و اجرایی پیمانکار مشغول عملیات اجرایی است و در خصوص رفع موانع برای برداشت از معادن تصمیماتی اتخاذ شد.
وی همچنین از مرحله نخست پروژه چهار بانده کردن محور فومن - صومعه سرا به سمت پونل بازدید کرد.
علی فتح اللهی فرماندار صومعه سرا نیز با بیان اینکه نتایج این بازدیدها از نظر کارکرد و تصمیم گیری در عملیاتی کردن نتایج تاثیرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: پروژه محور فومن - پونل یکی از مهمترین پروژه های در دست اجرای شهرستان است.
وی با بیان اینکه این پروژه در توسعه استان و غرب گیلان می تواند اثرگذار باشد، تصریح کرد: اجرای این پروژه در حفظ ایمنی مردم، تردد آسان و حضور گردشگران موثر است.
صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات، میرزاکوچک، هفت دهستـان کسماء ، طاهـرگوراب ، ضیـابر ، هنده خـاله ، تولـم (لیف شاگرد) ،گوراب زرمیخ ، مرکیه و سه شهر صومعه سرا ، مرجغل ، گوراب زرمیخ و 151 روستا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. این شهرستان از شمال به تالاب انزلی، از جنوب به فومن، از شرق به رشت و از غرب به ماسال محدود است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.