به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات تیم های فوتبال لیگ برتری کشور، سپیدرود رشت نیز دست به کار شد و در این راستا، پیام صادقیان بازیکن پیشین پرسپولیس و یکی از مدافعان تیم ملی گرجستان در آستانه پیوستن به سرخپوشان رشتی هستند؛ پیام صادقیان که در دو فصل اخیر در رقابت های لیگ ترکیه حضور دارد، خواهان حضور در لیگ برتر فوتبال ایران است و با دو پیشنهاد مهم روبرو شده، ذوب آهن اصفهان که علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی دراختیار گرفته، خواهان به خدمت گیری این بازیکن است و از طرف دیگر سپیدرود رشت نیز تمایل به جذب پیام صادقیان را دارد.
همچنین یکی از مدافعان تیم ملی گرجستان در تمرینات سپیدرود حضور یافته و با توجه به اینکه کادرفنی سرخپوشان رشتی از عملکرد این بازیکن رضایت دارند، به احتمال زیاد این مدافع ملی پوش به عنوان اولین خرید تیم سپیدرود در فصل نقل و انتقالات محسوب می شود.
تاکنون امین منوچهری، بابک حاتمی و میلاد قربانزاده از تیم سپیدرود جدا شده اند و با نظر کادرفنی، حسین کعبی به عنوان بازیکن در این تیم جایی ندارد و از روی نیمکت کادر فنی، ارتش سرخ گیلان را همراهی خواهد کرد.
با این وجود و جدایی چند بازیکن از سپیدرود رشت، این تیم نیازمند تقویت است تا بتواند در نیم فصل دوم نتایج قابل قبولی کسب و در رقابت های لیگ برتر ماندگار شود که جذب پیام صادقیان و مدافع تیم ملی گرجستان می تواند در این زمینه به سپیدرود کمک کند.
علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بودجه بسیار کمی برای جذب بازیکن در اختیار دارد که به طور حتم این امر باعث می شود تا تیم سپیدرود نتواند آن طور که شایسته است در بازار نقل و انتقالات فعال باشد؛ از طرف دیگر گفته می شود دو بازیکن آفریقایی نیز به زودی به تمرینات سپیدرود اضافه خواهند شد که در صورت جلب رضایت کادر فنی این تیم ، آنان نیز در نیم فصل دوم سپیدرود را در رقابت های لیگ برتر همراهی خواهند کرد.
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در خصوص آخرین وضعیت جذب بازیکنان جدید توسط این تیم اظهار داشت: با وجود اینکه قراردادهای جدید بازیکنان از روز 16 دی ماه جاری ثبت خواهد شد، تا کنون با هیچ بازیکنی قرارداد نبستیم.
مهرشاد عبادتکار افزود: البته پیام صادقیان از امروز (دوشنبه) در تمرینات تیم سپیدرود در رشت حضور یافته و با توجه به اینکه این بازیکن آزاد محسوب می شود، مشکلی برای بستن قرارداد با صادقیان نداریم.
وی ادامه داد: صادقیان نیز خواهان حضور در سپیدرود است و با توجه به رضایت کادر فنی ، این بازیکن اولین خرید تیم فوتبال سپیدرود رشت در فصل نقل و انتقالات نیم فصل محسوب می شود.
عبادتکار در مورد سایر بازیکنان نیز بیان کرد: همچنین یکی از مدافعان ملی پوش گرجستانی نیز در تمرینات سپیدرود حضور یافته اما تاکنون هیچ تصمیمی در مورد او اتخاذ نشده و تا چند روز آینده کادر فنی در این مورد تصمیم نهایی را برای جذب یا عدم جذب این بازیکن اعلام می کند.
وی در مورد بازیکنان آفریقایی که در تمرینات سپیدرود حضور خواهند یافت، گفت: پیش از این عنوان شده بود چهار بازیکن آفریقایی به گیلان آمده و در تمرینات سپیدرود حضور یافته که این امر صحت ندارد اما قرار است طی روزهای آینده دو بازیکن آفریقایی به گیلان سفر کرده و در تمرینات سپیدرود حضور یابند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت نیازمند ترمیم خطوط مختلف در رقابت های لیگ برتر است و باید چند بازیکن تاثیرگذار را جذب کند اما با توجه به بودجه کم این تیم و همچنین کمبود بازیکن تاثیرگذار در بازار نقل و انتقالات باید منتظر بمانیم که مسئولان این تیم چه اقداماتی را تا پایان فصل نقل و انتقالات انجام خواهند داد.
هم اینک لیگ برتر به خاطر حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت های آسیا تعطیل است و تیم های لیگ برتری در حال بازسازی و جذب بازیکنان جدید هستند؛ تا پایان نیم فصل اول رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، سپیدورد رشت با کسب 10 امتیاز در مکان پانزدهم جدول 16 تیمی این دوره از رقابت ها قرار دارد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.