سرهنگ حسین محمدپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طی 9 ماه گذشته ، هفت هزار و 446 فقره تصادف در راه های استان اتفاق افتاد که چهار هزار و 858 مورد از این تصادفات منجر به جرح شده است.
وی حاصل تصادفات روی داده طی 9 ماه گذشته را شش هزار و 493 مجروح و 377 نفر فوتی براساس امار پزشکی قانونی عنوان کرد.
سرهنگ محمدپور اظهار کرد: از تعداد کشته شدگان راه های استان طی مدت یاد شده؛ 114 نفر مربوط به موتورسیکلت سواران ، 82 نفر عابران پیاده، 90 نفر رانندگان خودرو و 57 نفر سرنشینان خودرو ها بوده است.
وی بیشترین علت تصادفات را عدم توجه به جلو ذکر و بیان کرد: یک هزار و 310 فقره از تصادفات روی داده در استان طی 9 ماه گذشته معادل 27 درصد ، تصادفات بدلیل عدم توجه به جلو بوده است.
وی به بازه زمانی تصادفات نیز اشاره و بیان کرد: طی 9 ماه امسال، یک هزار و 350 نفر از کشته شدگان راه های استان در ساعت های 16 تا 20 تصادف کرده اند.
سرهنگ محمد پور بیشترین تصادفات اتفاق افتاده در راه های استان را محورهای فرعی اعلام و تصریح کرد: طی 9 ماه گذشته ، سه هزار و 104 نفر از فوت شدگان ناشی از حوادث جاده ای استان در مسیرهای فرعی تردد می کرده اند.
وی اضافه کرد: یک هزار و 641 نفر از قربانیان حوادث جاده ای نیز طی همین مدت در محورهای اصلی و مابقی در راه های روستایی جان خود را از دست داده اند.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.