رئیس هیات کشتی استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این مسایقات در تهران ، ورزشکاران گیلانی با درخشش خود در رشته کشتی آزاد برای اولین بار موفق به کسب دو مقام قهرمانی شدند.
نقی هدایتی افزود: بر این اساس و در رقابت های کشتی آزاد انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور، محمد نامجومطلق کشتی گیر شایسته گیلانی در وزن 61 کیلوگرم برابر تمامی حریفان خود به برتری رسید و مقام نخست این وزن را کسب کرد.
وی ادامه داد: همچنین در رقابت های وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد بزرگسالان انتخابی تیم ملی ، سیدعلی موسوی دیگر کشتی گیر شایسته گیلانی حاضر در این رقابت ها ، توانست حریفان خود را مغلوب و عنوان نخست این وزن را به خود اختصاص دهد.
وی افزود : در رقابت های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی بزرگسالان نیز با توجه به این که سه رقابت های سه وزن پایان بافت، سیدمحمد چوبچیان از استان گبلان در وزن 77 کیلوگرم مقام ششم و عرفان فردی دیگر کشتی گیر گیلانی نیز مقام نهم وزن 55 کیلوگرم را کسب کردند.
رئیس هیات کشتی استان گیلان خاطرنشان کرد: مرحله اول رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان انتخابی تیم ملی ، از روز چهارشنبه با حصور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور در تهران آغاز شده که این مسابقات روز جمعه بامعرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان خواهد رسید.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.