به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در نخستین همایش ملی پدافند غیرعامل مردم محور در هتل اسپیناس آستارا اظهار داشت: دشمن از شبکه های اجتماعی و تهدیدات تروریستی و امنیتی با راه اندازی گروه های سلفی و داعش، برای شکاف بین مردم بهره برداری می کند.
وی بیان کرد: دشمنان با اعمال تحریم به دنبال جنگ اقتصادی هستند اما در مقابل سیاست های رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت شکست خورده اند و مقام معظم رهبری مهم ترین تکیه گاه نظام در حوزه جنگ نرم هستند.
حیدری ادامه داد: پایداری زیرساخت ها و تولید علم در پدافند غیرعامل، آسیب پذیری مراکز حیاتی را کاهش می دهد و ارتقای نظام مدیریتی و اثربخش در بحران و صیانت از سرمایه انسانی از هدف های پدافند غیرعامل است.
معاون سازمان پدافند غیرعامل افزود: دنیا به موضوع پدافند غیرعامل توجه دارد و با عنایت به پیشرفت علم و فناوری، عرصه‌ تهدیدات پدافند غیرعامل گسترش یافته و در ایران نیز جهت مقابله با آن کارهای خوبی انجام شده است.
نخستین همایش ملی و دو روزه پدافند غیرعامل مردم محور با شرکت کارشناسان و مسئولان کشوری و استانی، از صبح امروز در هتل اسپیناس بندر مرزی آستارا آغاز شده و سخنرانی ها، نشست های علمی و رونمایی از کتاب در موضوع همایش از بخش های متنوع آن است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد .
7105 / 7274 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.