سوگند ثابت وسکه عضو تیم ملی والیبال بانوان کشورمان روز شنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ورزش والیبال را از دوران کودکی دوست داشتم، ولی از پانزده سالگی آن را بطور حرفه ای تر دنبال کردم و هم اکنون عضو تیم ملی بانوان کشور هستم.
وی که تا مقطع پیش دانشگاهی در رشته علوم تجربی درس خوانده، می گوید می خواهم در رشته تربیت بدنی ادامه تحصیل دهم و عاشق ورزش و فعالیت های اجتماعی هستم.
این دختر ورزشکار رضوانشهری بیان کرد: در ابتدای کار، عضو باشگاه شهید عاکف مهربخش در شهر پره سر و زیر نظر مربیانی ازجمله زیبا دولت پور، لیدا سهرابی، سهیلا دولت پور، معصومه مردآزاد و نوشین نرکسی تعلیم می دیدم و در سن 17 سالگی عضو هیأت انزلی و شهدای میان پشته این شهر در آمدم.
ثابت با بیان اینکه زحمات مربیان ، پدر و مادرم و همچنین تلاش و پشتکارم در زمینه موفقیتم نقش داشت، گفت: نقش نوشین نرگسی در ارتقاء بنده برای راهیابی به تیم ملی بسیار پر رنگ است و هم اکنون در کمپ تیم های ملی امید ایران هستم و از آبان ماه امسال به اردو دعوت شده ام و با من قرارداد بسته شد.
وی با بیان اینکه قبلا در زمین بازی، در پست قدرتی بازی می کردم، افزود: هم اکنون در تیم ملی و بنابه تشخیص مربیان، پشت خط زن و دریافت ضربات قدرتی هستم.
این ورزشکار موفق تیم ملی والیبال بانوان کشورمان، از مسئولان خواست که زمینه ای ایجاد کنند که جوانان به ورزش روی آوردند و انگیزه آنان برای قهرمان شدن بالا برود.
در شهرستان رضوانشهر هم اکنون حدود 400 نفر از بانوان و دختران در زمینه ورزش والیبال فعال هستند و زیر نظر 9 نفر از مربیان و در شش سالن، آموزش های لازم را فرا می گیرند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.