گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل محیط زیست گیلان به ایرنا حاکیست؛ کارگاه آموزشی روش های پژوهش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اسالم برگزار شد.
به گفته عارف شادکام رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش، به مناسبت هفته پژوهش یک دوره کارگاه آموزشی در رابطه با نحوه پژوهش در مسائل زیست محیطی با حضور کارشناسان این اداره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخش اسالم برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول برگزار و در این کلاس آموزشی پژوهش های زیست محیطی با استفاده از پخش کلیپ، تصاویر و توضیحات کارشناس ارائه شد.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی محیط زیست گیلان به ایرنا به مناسبت هفته پژوهش رئیس حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه با حضور در یکی از مدارس ابتدایی شهر در خصوص محیط زیست برای کودکان و دانش آموزان توضیحاتی داد.
همچنین علی محمد پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودسر بیان داشت: در راستای طرح یک محیط بان - یک مدرسه، کلاس آموزش زیست محیطی و هفته پژوهش در دبستان درود احمد آباد این شهرستان برگزار و با استفاده از ویدئو پروژکتور در خصوص مفاهیم زیست محیطی و چگونگی تفکیک زباله از مبدا به دانش آموزان مدرسه آموزش زیست محیطی داده شد.
این کلاس های آموزشی بر اساس تفاهم نامه بین سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش برگزار شده تا دانش آموزان با مفاهیم و تعاریف ابتدایی محیط زیست و موضوعات مهمی همچون تفکیک زباله و آلودگی های محیط زیست آشنا می شوند.
شهرستان تالش در غرب گیلان و شهرستان های آستانه اشرفیه و رودسر در شرق استان قرار دارند.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.