به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر حمید کامران زاده مدیر عامل ستاد دیه گیلان که 28 سال در سمت مدیرکلی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) این استان خادم مستضعفان، محرومان و مددجویان این نهاد مقدس بود، امروز (سه شنبه) با حضور خیل باشکوه مردم قدرشناس استان و مسئولان از محل مسجد حضرت ولی عصر(عج) بالامحله فومن تشییع و پس از اقامه نماز میت به امامت آیت الله رودباری، در آستان مقدس امامزاده میرزا (ع) گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در حاشیه آیین تدفین این خادم نیکوکار و حامی مستضعفان گفت: مرحوم حمید کامران زاده شمعی بود که پس از 40 سال خدمت به نیازمندان و ایتام در گیلان خاموش شد.
عباس اهرابی به خبرنگار ایرنا افزود: او پس از خدمت صادقانه در نهاد مقدس کمیته امداد گیلان و مفتخر شدن به درجه بازنشستگی نیز دست از خدمت به محرومان بر نداشت و در ستاد دیه استان گیلان یاور محرومان و نیازمندان شد.
وی با ابراز تاثر از درگذشت کامران زاده و آرزوی صبر برای بازماندگان آن مرحوم اضافه کرد: زنده یاد کامران زاده در دوران خدمت رسانی به نیازمندان و ایتام در کمیته امداد استان از هیچ کوششی برای رفع مشکلات آنان فروگذار نشد.
اهرابی ادامه داد: این حضور بسیار باشکوه و خیل عظیم جمعیت نشان از این است که ایشان همواره یاور محرومان بوده است.
به گزارش ایرنا، عضویت در بنیانگذاری کمیته امداد گیلان و مدیر کل این نهاد مقدس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، مسئول ستاد جنگ زدگان استان، مسئول کانون قرآن و عترت استان و مدیر عامل ستاد دیه گیلان از مسئولیت های اجرایی زنده یاد حمید کامران زاده بوده است.
فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.