سید امین نجات روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: برخی افراد مبادرت به حمل ، عرضه و فروش انواع پرندگان در بازارهای این شهرستان می کنند که این افراد با برخورد قانونی مأموران اجرایی مواجه خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه حمل، عرضه و فروش جانوران وحشی جرم محسوب می شود، از همکاری نیروی انتظامی شهرستان در اعمال قانون در زمینه فروش، حمل و عرضه پرندگان وحشی قدردانی کرد و به فروشندگان پرندگان هشدار داد که ماموران حفاظت محیط زیست با هرگونه عرضه و فروش پرندگان وحشی برخورد می کند.
شهرستان لنگرود با بیش از 140 هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، کومله و اطاقور و شهرهای لنگرود، شلمان ، کومله ، اطاقور و چاف و چمخاله بوده و در 60 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

** بیش از یک کیلوگرم حشیش در لاهیجان کشف شد
فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف یک کیلو و 50 گرم مواد مخدر از نوع حشیش در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رسول عزیزی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از روستاهای ، با انجام تحقیقات و هماهنگی قضایی متهم 39 ساله شناسایی و در منزلش دستگیر شد که در بازرسی از منزل او، این میزان مواد مخدر از نوع حشیش و یک دستگاه ترازوی توزین بدست آمد.
وی یادآور شد: متهم برای سیر مراحل قانونی و تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شده است.
فرمانده انتظامی لاهیجان اضافه کرد: مسئله مواد مخدر زمینه‌ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی است و پلیس در کنار برخورد با سودجویان این عرصه، کارهای فرهنگی و آموزشی بسیاری نیز انجام می‌دهد تا جامعه را در برابر این بلای خانمان سوز محافظت کند.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.