مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه نابینایان و کم بینایان قهرمانی جهان از روز گذشته در کشور مصر آغاز شده است.
سعید علیپور افزود: بر این اساس یک ورزشکار و همچنین یک سرپرست از استان گیلان در قالب تیم ملی پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان ایران در این دوره از رقابت ها حضور یافته اند.
وی ادامه داد: روحان احمدی ورزشکار شایسته و باسابقه استان گیلان به همراه شش ملی پوش دیگر عازم رقابت های پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان جهان در شهر لوکسور مصر شدند.
به گفته علیپور، احمدی که 9 عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه ورزشی خود دارد، با آمادگی کامل در این دوره از مسابقات در وزن 125+ کیلوگرم حضور یافته و امیدواریم که این ورزشکار توانمند بتواند دهمین مدال طلای جهانی خود را نیز صید کند.
وی اضافه کرد: همچنین نظام دودل از گیلان که ریاست کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون جهانی ورزش های نابینایان و کم بینایان را بر عهده دارد ، در این مسابقات به عنوان سرپرست تیم ملی ایران و مسئول برگزاری مسابقات حضور یافته است.
مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه نابیاینان و کم بینایان قهرمانی جهان تا روز 27 آبان ماه با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر جهان در مصر ادامه می یابد و تیم ملی ایران نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در این دوره از رقابت ها حضور دارد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.