فرماندار آستارا گفت: اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است که باید مورد صیانت قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرماندهان و کادر نیروی انتظامی و هنگ مرزی شهرستان آستارا بیان کرد: آنچه مورد مقبولیت کارکرد حرفه ای نیروهای انتظامی می‌شود، اعتماد عمومی و اعتقادی است که مردم به این نیرو دارند.

وی اضافه کرد: همه تلاش ها در عرصه ماموریت های انتظامی می بایست به سمت امنیت پایدار و حفظ منافع ملی باشد که خوشبختانه این احساس مسئولیت در جامعه قابل احساس است.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی یادآور شد: نیروی انتظامی نیرویی پویا با مسئولیت و ماموریت های فراگیر است و حضور این نیرو در تمامی عرصه ها از حوزه های اجتماعی گرفته تا امنیتی چشمگیر است.

به گفته وی؛ جامعه قدردان تلاش های صادقانه پرسنل نیروی انتظامی است و آن را ارج می نهند و این نیرو را متعلق به خود می داند زیرا امنیت جامعه مدیون تلاش های این نیرو در کنار سایر نهادهای نظارتی و امنیتی است.

فرماندار آستارا ضمن تشکر از فرماندهان و عوامل نیروی انتظامی در این شهرستان و قدردانی از زحمات آنان یادآورشد: خوشبختانه به دلیل شرایط جغرافیایی و مرزی بودن آستارا و برخورداری از هنگ مرزی و نیروی انتظامی به عنوان دو ظرفیت موثر در تامین امنیت شهرستان هستیم که کارکرد های این دو نیرو و پشتیبانی های آنان فضای خوبی را در آستارا ایجاد کرده است.

رنجکش ضمن اکید بر حفظ حقوق شهروندی و اجرای اقدامات بازدارندگی و مباحث نظم بخشی در حوزه امنیت اجتماعی خواستار تعامل بیشتر مردم و نیروهای انتظامی و نظامی در شهرستان شد.

وی یادآور شد: با توجه به ماموریت های هنگ مرزی و نیروی انتظامی مستقر در آستارا در بعد ملی و فراملی خواستار پشتیبانی های بیشتر از نظر امکانات و تجهیزات از سوی مسئولان کشوری نسبت به این نیرو ها هستیم.

در ادامه این دیدار سرهنگ نمازی فرمانده نیروی انتظامی و سرهنگ مرادی فرمانده هنگ مرزی آستارا ضمن تشکر از فرماندار این شهرستان به دلیل پشتیبانی از این نیروها در آستارابه ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات نیروهای تحت امر خود پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.