محسن آهنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت چهار هزار و 652 مورد بازرسی از واحدهای صنفی به خصوص نانوایی ها با هدف تنظیم بازار، اصلاح نظام توزیع عادلانه و نظارت بر واحدهای توزیعی، تولیدی و خدماتی بازدید شده است.
وی بیان کرد: بیشترین تخلف احراز شده در بازار آستارا درج نشدن قیمت و گرانفروشی بود و صادر نشدن صورتحساب و کم فروشی از دیگر تخلفات متصدیان واحدهای صنفی بوده است.
آهنی با اشاره به اجرای 44 گشت مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت با اداره های مرتبط در بازار طی سه ماه گذشته، از ثبت 73 مورد گزارش و شکایت مردمی در این مدت خبر داد.
وی با تاکید بر این که اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا با هر گونه افزایش غیر منطقی قیمت برخورد می کند گفت: تعداد بازرسی ها و تشکیل پرونده های تخلف در فصل تابستان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش یافته است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، مراتب را با شماره تلفن 124 به اداره صنعت، معدن و تجارت یا با شماره ثابت 01344819767 به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش دهند.
شهرستان آستار با 91 هزار نفر جمعیت و با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب در بازارچه ساحلی آن متمرکز شده ، یکی از 20 شهر گردشگرپذیر ایران است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.