به گزارش خبرنگار ایرنا مریم بخشی روز دوشنبه در بازدید از طرح های استخر شنا و چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا افزود: گیلان با 130 هزار ورزشکار سازمان یافته، از نظر تعداد ورزشکاران در ردیف سه استان برتر کشور قرار دارد و 34 درصد ورزشکاران آن زن هستند.
وی بیان کرد: استخر شنا و چمن فوتبال آستارا، مجتمع ورزشی تختی لاهیجان، پیست دوچرخه سواری رشت، مرحله نخست مجموعه ورزشی رستم آباد، استخرهای شنای شهرستان های ماسال و سیاهکل در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید.
بخشی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، پیمانکاران برای تامین مصالح مورد نیاز طرح ها با مشکل مواجه شده اند اما امیدواریم با تکمیل طرح ها در زمان مقرر فضاهای ورزشی استان توسعه یابد.
بخشی گفت: گیلان در سطوح ملی و بین المللی ورزش، همواره درخشیده و به تازگی 12 بازیکن گیلانی به بازی های آسیایی اعزام شده اند.
فرماندار آستارا نیز در این بازدید گفت: این شهرستان با توجه به موقعیت گردشگری از کمبود اماکن ورزشی و تفریحی رنج می برد و امیدواریم طرح استخر شنا هر چه سریع تر تکمیل شود.
یونس رنجکش افزود: برای خروج ورزش این شهرستان از حالت سکون، باید زیر ساخت های ورزشی آستارا به خصوص در حوزه روستایی تقویت شود.
وی ادامه داد: پیوند ورزش و گردشگری در آستارا ضروری است و با فراهم شدن بستر گردشگری ورزشی، سرمایه گذاری در این حوزه و تقویت اقتصاد را شاهد خواهیم بود.
وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نیز گفت: طرح چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت با سه میلیارد ریال اعتبار و طرح استخر سرپوشیده این شهرستان با هشت میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.