در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت ، آمده است: به اطلاع می رساند بر اثر باراش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان تالش که از ساعت2 بامداد امروز پنجشنبه (پنجم مهرماه ) آغاز شده ، به علت تخریب تاسیسات و لوله های گاز، گاز بخشی از روستاهای تالش و اسالم قطع شده است.
شرکت گاز گیلان در این اطلاعیه، اسامی روستاهایی که گاز آنها قطع شده را شیخ محله خرجگیل، گیجاو، آسیاب شم خرجگیل در اسالم و طولارود، سراگاه و پی سرای جوکندان در تالش عنوان کرده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر اساس اطلاعات واصله این سیل سبب ایجاد آسیب های زیاد و تخریب کامل چند منزل مسکونی در این روستاها شده و گاز بخشی از محله سید نکی تالش نیز قطع شده است.
شرکت گاز گیلان در ادامه این اطلاعیه افزوده: درهمین راستا، اکیپ های مجهز امداد گاز استان با تمام تلاش در حال برطرف کردن خسارات وارده به تاسیسات گاز در مناطق سیل زده می باشند و در مناطقی که به دلیل ادامه یافتن سیل و تخریب راه های ارتباطی، امکان رسیدن به آنها ممکن نیست، بمنظور رعایت مسائل ایمنی گاز آنها توسط خود شرکت گاز قطع شده است.
شرکت گاز استان گیلان در پایان این اطلاعیه از ساکنان مناطق سیل زده خواست تا شهروندان در طول مدت قطع جریان گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی به طور جدی خودداری کنند.
گیلان یک میلیون و 20 هزار مشترک گاز دارد که افزون بر 900 هزار، مشترکان خانگی هستند. شهرستان تالش نیز 65 هزار مشترک گاز دارد.
تالش با 200 هزار و 649 نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. 122 هزار و 289 نفر از جمعیت این شهرستان، در مناطق روستایی زندگی می کنند.
7296 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.