به گزارش خبرنگار ایرنا، دریا دار دوم پاسدار حسینعلی زمانی شامگاه دوشنبه در صحن شورای اسلامی کلانشهر رشت در جمع اعضای شورا افزود: با دشمن جهانی مواجه هستیم که همه توانش را گذاشته، بنابراین بایستی همواره هوشیار باشیم.
وی با اشاره به برنامه ریزی های مختلف دشمن اظهار داشت: زمانی دشمن از قدرت سخت و نرم استفاده می کرده و اکنون قدرت هوشمند را ابداع کرده، به این معنی که در صحنه حضور داشته تا ضربه بزند.
زمانی ادامه داد: این ضربه می تواند در زمانی اقتصادی، در زمان دیگر فرهنگی ، نظامی، اطلاعات و امنیتی باشد، دشمن هیچ گزینه ای را علیه ما از روی میز برنداشته است.
فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه با اشاره به اهمیت هوشیاری تصریح کرد: تمام روزنه های این ملت عظیم را بایستی مراقبت کنیم.
وی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز اشاره و اضافه کرد: قطعا و یقینا آمریکایی ها از همه بیشتر مواظبت می کنند که تیری در خلیج فارس در نرود زیرا اگر تیری رد شود، آسیب های جبران ناپذیری خواهند دید.
در این مراسم اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت از فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کردند.
شورای اسلامی کلانشهر رشت 11 عضو دارد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.