مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: ژاله اصلانی از گیلان در مرحله نخست مسابقات دو و میدانی لیگ امید دختران کشور مقام دوم و مدال نقره را از آن خود کرد.
سعید علیپور افزود: بر این اساس این ورزشکار شایسته گیلانی در ماده 3000 متر با مانع با حریفان خود به رقابت پرداخت که در نهابت توانست پس از دونده ای از زنجان ، مقام دوم این رشته را کسب و مدال نقره این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد.
وی ادامه داد: در مرحله نخست رقابت های دو و میدنی لیگ امید دختران کشور ، زبده ترین ورزشکاران این رده سنی از استان های مختلف کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران با هم به رقابت پرداختند.
وی بیان کرد: بر اساس آیین نامه مصوب فدراسیون دو و میدانی ورزشکاران شرکت کننده در ابن دوره از مسابقات ، در مواد 200 متر، 100متر با مانع ، 800 متر ، 3000 متر با مانع ، پنج کیلومتر پیاده روی، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرش طول و پرش ارتفاع با هم به رقابت پرداختند.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین در پابان با توجه به اعلام رکوردهای حدنصاب، هر ورزشکاری که موفق به ثبت آن شد از سوی فدراسیون دو و میدانی جایزه دریافت و به مرحله بعدی مسابقات کشور راه خواهد یافت که بر این اساس، ژاله اصلانی دونده شاییته گیلانی با کسب مقام دوم رشته 3000 متر با مانع ، به مرحله دوم این رقابت ها نیز صعود کرد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.