دبیر هیات کاراته استان گیلان عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مسابقات و در بخش پسران ، تیم کاراته گیلان با کسب 2 مدال طلا ، یک مدال نقره و هفت مدال برنز پس از تهران موفق شد مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کند.
حامد زیکساری افزود: در جریان این رقابت ها که با حضور 478 کاراته کار در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد، سید مبین سادات صدیقی کاراته کار نوجوان شایسته گیلانی در وزن 57- کیلوگرم با غلبه برابر رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد.
وی ادامه داد: همچنین محسن صفرنژاد دیگر کاراته کار شایسته گیلانی در رده سنی جوانان و در وزن 76+ کیلوگرم توانست برابر تمام رقبای خود پیروز شده و عنوان نخست این دوره از رقابت ها را کسب کند.
به گفته زیکساری ، در رده سنی نوجوانان و در وزن 47- کیلوگرم سید محمد امین صالحی و در وزن 63- کیلوگرم مهدی اکبرپور موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شدند.
دبیر هیات کاراته گیلان اضافه کرد: همچنین در بخش کاتای رده سنی نوجوانان علیرضا رجبی و علی محمودی هر دو از استان گیلان به طور مشترک روی سکوی سوم ایستادند تا در این بخش گیلان صاحب دو مدال برنز شود.
زیکساری خاطرنشان کرد: در رده سنی جوانان و در بخش مبارزه نیز در وزن 61- کیلوگرم مهدی کاظمی و در وزن 76+ کیلوگرم آروین فرجی پور از استان گیلان توانستند مدال برنز و مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.
وی در ادامه گفت: همچنین در بخش کاتای تیمی این دوره از رقابت ها ، آکادمی کاراته معین آستانه اشرفیه و چای رفاه هر دو تیم از گیلان به ترتیب موفق به کسب مدال های نقره و برنز این رقابت ها شدند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.