فرماندار رودبار گفت: همراهی و ترغیب مردم به بخش تعاون با به کارگیری وجوه، تجمیع پس اندازهای اندک و سرمایه‌گذاری آنان به افزایش تولید و ایجاد فرصتهای شغلی کمک می کند.

به گزارش ایلنا از رودبار، اسماعیل میرغضنفری در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از تعاون‌گران این شهرستان اظهار داشت: تعاونی‌ها با عملکرد مطلوب و خوب و توزیع سود می‌توانند به توزیع عادلانه درآمد کمک کنند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در راستای ارائه تسهیلات مناسب برای افزایش کارآفرینی و اشتغال در مناطق مختلف، شرایط و امکانات مناسب را برای تشکیل، بسط و فعال شدن شرکت‌های تعاونی فراهم کرده تا از این ظرفیت هم به خوبی بهره برداری شود.

میرغضنفری با اشاره به وجود شرکت تعاونی های برجسته در شهرستان رودبار گفت: امیدواریم این شرکت‌ها از طریق آموزش مؤثر اعضا و تولید بهینه، با صرفه و مورد نیاز به پویایی اقتصادی و معیشتی این شهرستان کمک شایانی داشته باشند.

وی یادآور شد: همراهی و ترغیب مردم به بخش تعاون با به کارگیری وجوه، تجمیع پس‌اندازهای اندک و سرمایه‌گذاری آنان به افزایش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی کمک می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.