گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست مصطفی سالاری شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده سردار شهید حاج محمود قلی پور که فرمانده سپاه قدس گیلان و اعضاء ستاد برگزاری یادواره شهدای کربلای 2 نیز حضور داشتند، اظهار داشت: حضور در جمع خانواده های معظم شهدا به ما روحیه و انرژی مضاعفی برای خدمت بیشتر به مردم می دهد.
وی به وصیت نامه شهید قلی پور اشاره و خاطرنشان کرد: تاکید این شهید والامقام بر حفظ وحدت در وصیت نامه، نشان از آینده نگری شهدا دارد.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه حفظ وحدت جامعه و انقلاب را از هر آسیبی مصون نگه می دارد، نگاه شهدا نسبت به حفظ وحدت را بسیار متفاوت دانست و افزود: شهدا تمام وجود خود را در برابر باور و اعتقادشان در طبق اخلاص تقدیم جامعه و مردم کردند تا وحدت حفظ شود.
استاندار گیلان با بیان اینکه رفتار و گفتار شهدا در مسیر حفظ وحدت بوده که نیاز امروز جامعه است، گفت: در این میان مردم به فرزندان شهدا به عنوان یک الگو و نمونه توجه ویژه دارند.
وی با اشاره به اینکه رفتار و منش شهدا درس بزرگی برای جامعه است، افزود: شنیدن سخن شهدا و تاسی از فداکاری آنان نقش موثری در ترویج ازخودگذشتگی برای مصالح اجتماعی دارد.
سردار شهید محمود قلی‌پور در دهم شهریورماه سال 1365 و در منطقه حاج عمران ( محورعملیاتی کربلای 2 ) بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
یادواره شهدای کربلای 2 و فرمانده شهید سردار حاج محمود قلی‌پور ، دهم شهریورماه جاری در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.