به گزارش خبرنگار ایرنا، نورقلی نیازی یکشنبه شب درنشست خبری که سرمربی تیم و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر و برخی پیشکسوتان والیبال گنبدکاووس نیز در آن حضور داشتند، افزود: اولویت نخست باشگاه، جذب بازیکنان بومی و در کنار آن جذب یک یا دو بازیکن از دیگر باشگاه های کشور است.
وی ادامه داد: هم اکنون رایزنی با برخی بازیکنان بومی حاضر در لیگ برتر از جمله میکائیل تاجر، ادریس دانشور، سلیم چپرلی و رسول آقچلی' و نیز برخی بازیکنان سال قبل تیم والیبال گنبد توسط کمیته فنی و سرمربی تیم آغاز شده است.
نیازی اضافه کرد: امسال بودجه پیش بینی شده برای باشگاه شهرداری گنبد مبلغ 40 میلیارد ریال است که 10 میلیارد ریال توسط شهرداری و 30 میلیارد ریال نیز توسط استانداری گلستان تامین می شود و تاکنون 25 میلیارد ریال آن قطعی شده است.
وی با قدردانی از تلاش خبرنگاران که در عرصه اطلاع رسانی فعالیت می کنند، تصریح کرد: امسال تیم شهرداری نیاز به حمایت جدی خبرنگاران و فعالان رسانه ای دارد و انتظار داریم که با نقدهای سازنده و ارائه راهکار، این تیم و مجموعه باشگاه را یاری دهند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبد در خصوص انتخاب سرمربی تیم نیز گفت: برای انتخاب سرمربی تیم، 6 مربی مطرح این منطقه با نظر پیشکسوتان و اعضای کمیته فنی باشگاه پیشنهاد شدند که درنهایت پس از بررسی برنامه ها و صحبت های آنان، احد ارمشی با رای اکثریت این کمیته انتخاب شد.
نیازی افزود: درکنار تیم اصلی باشگاه که در مسابقات لیگ برتر حاضر خواهد بود، تیم های رده نوجوانان، جوانان و امید باشگاه نیز با استعدادیابی از بین بازیکنان بومی و علاقه مندان به والبیال تشکیل می شود.
به گزارش ایرنا، سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: برای انتخاب بازیکنان اصلی تیم از 25 تا 30 بازیکن بومی که پنج تا 6 نفر آنان از جوانان هستند، دعوت شده و هم اکنون مراحل تست گیری از آنان درحال انجام است.
احد ارمشی افزود: انتخاب بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی در یک یا دو هفته آینده انجام می شود و تا حدود دو ماه دیگر که مسابقات آغاز می شود، به آماده سازی تیم با هدف حضور قدرتمندانه در مسابقات خواهیم پرداخت.
به گزارش ایرنا، در این نشست بابک پاکدل و عارف گرگانی دو عضو شورای اسلامی شهر گنبدکاووس از آمادگی این شورا و شهرداری برای حمایت از تیم والیبال این شهر خبر دادند و گفتند: حمایت از تیم والیبال در راستای گسترش فرهنگ ورزش و خیل عظیم طرفداران این رشته در منطقه صورت گرفته است.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در این شهرستان علاقه مندان زیادی بویژه در بین ترکمن ها دارد و تاکنون نیز بازیکنان زیادی در رده های مختلف سنی از گنبدکاووس به تیم ملی راه یافته اند که فرهاد قائمی از جمله مشهورترین آنها است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.