محمود سالاری عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با گذشت هفت روز از غرق شدن یک جوان بومی در چشمه گل رامیان سرانجام ظهر امروز با تلاش تیم غواصی هنگ مرزی استان گلستان پیکر این جوان از اعماق چشمه گل رامیان بیرون کشیده شد.
فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به فعالیت های انجام شده در خصوص کشف پیکر این جوان 23 ساله ابراز کرد: از روز جمعه که این اتفاق دلخراش رخ داد با هماهنگی های انجام شده با ارگان ها و سازمان های امدادی، تیم های غواصی از گرگان و گنبدکاووس در محل مشغول عملیات جستجو بودند.
سالاری گفت: پس از هماهنگی با هنگ مرزی استان گلستان تیم غواصی از این هنگ به محل اعزام و در نهایت با تلاش همه نیروها و تیم های حاضر، پیکر این جوان کشف و تحویل خانواده اش شد.
فرماندار شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: شنا کردن در این محل ممنوع است ولی برخی بدون توجه به این اخطارها دچار حادثه می شوند.
براساس گزارش اولیه این حادثه، هاتف صادقلو جوان 23 ساله رامیانی ظهر جمعه گذشته به قصد تفریح عازم چشمه گل رامیان شد که در این چشمه طبیعی غرق شد.
شهرستان رامیان در شرق استان گلستان واقع است و چشمه گل این شهرستان در حدود 6 کیلومتری جنوب شهر رامیان به صورت یک استخر طبیعی به طول 90 متر و به عرض 80 متر و به عمق 34 تا 44 متر و به روایتی 80 متر است که در ارتفاع 320 متری از سطح دریا قرار دارد.
مساحت تقریبی این چشمه حدود 5 هزار و 658 مترمربع است و آب چشمه از کف زمین می جوشد؛ طبق آمارها تاکنون حداقل هفت نفر در این چشمه غرق شده اند که این حادثه دومین اتفاق در سال جاری است.
/1860/9433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.