به گزارش ایرنا علی محمد چوپانی چهارشنبه در نشست خبری گفت: گلستان نخستین استان کشور است که مجوز راه اندازی تشکل اصحاب رسانه در اتاق بازرگانی را دریافت کرده است.
وی با بیان اینکه به زودی جذب اعضا و برگزاری انتخابات برای فعالیت رسمی این تشکل در اتاق بازرگانی گرگان انجام می شود، افزود: تشکل اصحاب رسانه در اتاق نیازمند حداقل 15 عضو است.
در استان گلستان 72 نشریه و 40 پایگاه خبری تحلیلی و الکترونیک فعالیت دارند.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: اکنون 9 تشکل از جمله جوانان کارآفرین، زیتون، صنایع غذایی، فنی مهندسی، پخش، آسانسور، لبنی و دانش بنیان در گلستان فعالیت دارند که تا پایان امسال به 15 مورد افزایش می یابد.
بیش از 800 نفر از فعالان اقتصادی گلستان عضو اتاق بازرگانی هستند.
رییس اتاق بازرگانی گرگان ضمن اشاره به نقش موثر خبرنگاران در عرصه دفاع مقدس و دیپلماسی گفت: جا دارد از شهید محمود صارمی خبرنگار فقید ایرنا یادی کنیم که شهادت ایشان باعث نامگذاری 17 مرداد به عنوان روز خبرنگار از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور شد.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان از فعالان عرصه اطلاع رسانی به عنوان مولدان فکر و نشاط در جامعه یاد کرد و افزود: سلامت جامعه بر رفتار و اخلاق حرفه ای خبرنگاران بسته است.
چوپانی همچنین گفت: استفاده از سواحل بکر دریای خزر و جزیره آشوراده در گلستان و تبدیل آن به دهکده توریستی، اتصال کریدور ریلی شمال به جنوب کشور و رفع موانع آن در اینچه برون، استفاده از آب خزر در تولید آب آشامیدنی و کشاورزی از جمله ظرفیت هایی است که رسانه های استان می توانند برای شتاب در عملیاتی شدن آن ها نقش موثری داشته باشند.
6204/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.