به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان با عذرخواهی از مردم به دلیل این مشکلات، ابراز امیدواری کرد که طی دو تا سه هفته آینده این مسائل رفع شود.
وی همچنین با اشاره به سرمایه گذاری 9 هزار و 250 میلیارد ریالی بخش خصوصی در گنبدکاووس طی یک سال گذشته، گفت: این حجم سرمایه گذاری که عملیات اجرایی بیشتر آن در حال انجام بوده و برخی نیز به بهره برداری رسیده است، سبب جهش در توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان است.
به گزارش ایرنا، امام جمعه گنبدکاووس نیز گفت: نماز جمعه عاملی برای تقویت اتحاد و برادری در میان اقوام است.
حجت الاسلام محمود ترابی افزود: نماز جمعه حلقه وصل مردم و حکومت است و این ارتباط می تواند محل بیان توقعات هر دو طرف باشد.
مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان هم گفت: نمازجمعه زمینه تفاهم و تعامل افراد جامعه اسلامی را هموار و نقشه های دشمنان را خنثی می کند.
حجت الاسلام ابوالفضل عامری افزود: امام جمعه باید بر مدیریت فرهنگی جامعه براساس وظایف و اختیارات درون سازمانی و برون سازمانی نظارت داشته باشد.
وی از برخی مدیران به دلیل کم توجهی به نمازجمعه و هماهنگ نبودن با این نهاد حاکمیتی گلایه کرد و اظهارداشت: مسوولان از طریق تربیون نمازجمعه صدای مردم را شنیده و انتظارات خود را نیز مطرح نمایند.
همچنین دراین نشست اعلام شد که یک گروه جهادی 150 نفره از پزشکان و دانشجویان ممتاز رشته پزشکی در فاصله بین اعیاد قربان تا غدیر در برخی روستاهای گنبدکاووس حضور یافته و به درمان بیماران می پردازند.
شهرستان مرزی گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/9433/3039/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.