سرهنگ محمدرضا سراوانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این دو لاشه ابتدا از روستای مرزی 'تنگلی' به آق قایه بخش مرکزی گنبدکاووس برای فروش به یک واحد تولیدی منتقل شده بود.
به گفته وی، این لاشه ها پس از دو بار خرید و فروش توسط متخلفان و تلاش آنان برای استفاده و عرضه به مراکز غذایی در نهایت به دلیل بوی بد و فساد گوشت در حاشیه رودخانه این روستا رها شده است.
سرهنگ سراوانی اضافه کرد: ماموران پاسگاه مرزی پل پس از اطلاع از موضوع، لاشه ها را پیدا و با تایید فاسد بودن آن توسط کارشناسان دامپزشکی با حفر گودالی مدفون شد.
وی تصریح کرد: براساس دستور مقام قضایی چهار نفر در رابطه با حمل و فروش این دو لاشه ،شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
به گفته وی، با گزارش مردمی و اقدام به موقع به مرزبانی از ورود گوشت این لاشه ها به چرخه غذایی مردم جلوگیری شد.
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان همچنین از بروز دو حادثه واژگونی خودرو در 24 ساعت گذشته در جاده های بخش داشلی برون گنبد خبر داد و گفت: در این دو سانحه که به دلیل خواب آلودگی، سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل خودرو رخ داده، سه نفر مصدوم شده اند که برای درمان به بیمارستان شهید مطهری این شهرستان منتقل شدند.
هنگ مرزی اترک مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.
/3039/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.