به گزارش خبرنگار ایرنا؛ پیوس جمعه شب پیش از اکران فیلم 'فرشاد آقای گل' در پردیس سینما کاپری گرگان ابراز امیدواری کرد با حضور استاندار ورزشی گلستان این استان دارای یک تیم فوتبال شود.
وی اظهار کرد: سوارکاری و بسکتبال رشته های شاخص ورزشی گلستان هستند و فوتبال نیز می تواند در کنار آنها قرار گیرد.
آقای گل چند دوره از لیگ های فوتبال ایران و آسیا اظهار داشت: با حضور مربیان ارزنده و پیشکسوت گلستان که می توانند سردار آزمون های زیادی را به سطح ملی معرفی کند؛ نباید مشکل فوتبالی در این استان وجود داشته باشد.
استاندار گلستان نیز در این مراسم گفت: جای خوشحالی است که یک کارگردان از گلستان اقدام به مستند سازی زندگی یکی از اسطوره های فوتبال کشورمان کرده است.
سید مناف هاشمی با اشاره به اقدامات انجام شده قول داد در آینده نزدیک استان گلستان نیز در سطح باشگاههای کشور دارای تیم فوتبالی شود.
به گزارش ایرنا اکران خصوصی فیلم فرشاد آقای گل جمعه شب با حضور استاندار گلستان و جمعی از اهالی هنر، ورزش و رسانه در پردیس سینمایی کاپری گرگان روی پرده رفت.
در این فیلم مستند که زندگی ورزشی فرشاد پیوس روی پرده نقره ای رفته است؛ جمعی از مربیان، پیشکسوتان، بازیکنان و کارشناسان ورزشی به اظهار نظر پرداخته اند.
فیلم فرشاد آقای گل به نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی و تدوینگری 'جعفر صادقی' ساخته شده و مدیر تصویربرداری آن حمیدرضا کیوانفر، تصویربرداران مسعود طهماسبی و محمدرضا اکبری، آهنگساز امیر شمس، صدابردار رضا عزیزی و آتالوناژ بهرام عظیمی هستند.
عوامل تهیه این فیلم چهره های هنری و سینمایی استان گلستان هستند.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.