به گزارش خبرنگار ایرنا رقابت های کشتی آلیش مردان قهرمانی کشور عصر پنجشنبه با شرکت 88 کشتی گیر از 17 استان در 6 دور و با انجام 106 کشتی در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار شد و در پایان گلستان الف به عنوان قهرمانی رسید و تیم های مازندران و گلستان ب به ترتیب دوم و سوم شدند.
اسامی نفرات و تیم های برتر این مسابقات به شرح زیر است:
در وزن 60 کیلوگرم روح الله نعمتیان از قم به مقام قهرمانی رسید و احسان شمس از استان مرکزی دوم شد، همچنین اسماعیل تقی خانی از مازندران به همراه نعمت الله جرجانی از گلستان الف مشترکا سوم شدند.
در وزن 70 کیلوگرم محمد نبی زاده از سمنان و مصطفی پرویزی از تیم خراسان شمالی به ترتیب در سکوهای اول و دوم قرار گرفتند و عنوان سوم مشترک به فرشید ناصری و میکائیل دازی به ترتیب از گلستان الف و ب تعلق گرفت.
در وزن 80 کیلوگرم سعید خلیلی از گلستان الف پس از غلبه بر حریفان خود بر سکوی نخست قرار گرفت و حبیب الله ترابی از خراسان جنوبی دوم شد، همچنین یاسر محمدی از مازندران و محمد ورمرزیار از استان مرکزی مشترکا سوم شدند.
در وزن 90 کیلوگرم امیر بوداغی از مازندران صاحب طلا شد؛ رامین گری از گلستان الف به مدال نقره رسید همچنین مسعود تیموری به همراه برزان سعدیان به ترتیب از تهران و کرمانشاه گردن آویز برنز شدند.
در وزن 100 کیلوگرم داود عوض زاده و علی میرایی به ترتیب از تیم های گلستان الف و ب اول و دوم شدند و کیانوش سیستانی به همراه حامد میرزاپور از تیم های خراسان رضوی و جنوبی به مقام سوم مشترک دست یافتند.
در وزن 100+ کیلوگرم پوریا رمضانی از مازندران به مقام نخست دست یافت و سیدیونس جعفری از کرمانشاه دوم شد.
در این وزن همچنین رسول بازیار و ناصر صحرایی به ترتیب از تیم های گلستان ب و خراسان رضوی به مقام سوم مشترک رسیدند.
در این رقابت ها در اوزان مختلف 60 کیلوگرم 15 نفر، 70 کیلوگرم 15 نفر، 80 کیلوگرم 17 نفر، 90 کیلوگرم 14 نفر، 100 کیلوگرم 15 نفر و 100+ کیلوگرم 12 نفر حضور داشتند.
گفتنی است قطع برق شهر گرگان باعث وقفه دو ساعته در برگزاری رقابت های کشتی آلیش قهرمانی کشور شد.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.