به گزارش خبرنگار ایرنا، قدرت الله نظری روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای آموزش و پرورش رامیان افزود: مسئولان این سازمان باید درنظر داشته باشند به دلیل ابعاد گسترده فعالیت آموزش و پرورش و هزینه های جاری، بودجه در نظر گرفته شده پاسخگوی نیازها نبوده و می بایست از تمام ظرفیت های موجود برای ارتقای سطح آموزش استفاده شود.
وی یادآور شد: با توجه به این مسئله، مدیران باید با عملکرد خود و تعامل سازنده با خیرین به دنبال جذب منابع بروند تا بتوانند کمبودها را جبران نمایند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان رامیان بایستی برنامه های خود را با برنامه ششم توسعه همگام نموده در این مسیر تجلیل و تکریم از خیرین را در دستورکار قرار دهد تا بتواند موفقیت و پیشرفت را برای این شهرستان به ارمغان آورد.
نظری عنوان کرد: تعامل سازنده با فرهنگیان و پیشکسوتان این عرصه و تقویت روحیه مطالبه گری از جمله راه های موفقیت است و املاکی که بدون استفاده رها شده و درحال مستهلک شدن هستند نیز می توانند با تبدیل شدن به احسن مسیر تقویت امور آموزشی را هموار سازند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم رییس پیشین آموزش و پرورش رامیان از بهره مندی 2000 نفر از فرهنگیان این شهرستان از تسهیلات کم بهره در مدت 4 سال مدیریت خود خبر داد.
اسدالله صادقلو با تاکید بر گام برداشتن در جهت تکریم فرهنگیان گفت: وضعیت شهرستان رامیان در ابتدای حضورم در تمام سطوح ضعیف بود و اگر همکاری همه مسئولان نبود موفقیت ها میسر نمی شد و نمی توانستیم شاهد عملیاتی شدن بیش از 20 پروژه عمرانی در عرصه آموزش و پرورش باشیم.
وی با اشاره به برخی فعالیت های عمرانی صورت گرفته در دوران مدیریت خود گفت: بهسازی جامع اردوگاه شهید بهشتی، تجهیز و مقاوم سازی مدارس ییلاقی و ایجاد کانکس در مکان هایی که با کمبود مدرسه مواجه بودیم از جمله فعالیت های انجامن شده است.
صادقلو راه اندازی مرکز دارالقرآن شهرستان، هوشمند سازی برخی از مدارس، تجهیز مدارس به برخی امکانات دیجیتالی و ایجاد هنرستان فنی و حرفه ای را از دستاوردهای دوران مدیریت خود عنوان نمود.
رئیس جدید آموزش و پرورش رامیان نیز در این مراسم با بیان اینکه عرصه آموزش و پرورش جایگاه پیاده سازی افکار سیاسی نیست خاطرنشان کرد: یکی از اهدافی که بطور ویژه روی آن کار خواهم کرد جلوگیری از فرار محصلان در محدوده شهرستان رامیان است.
صفرعلی سوسرایی افزود: بنا به دلایلی برخی از محصلان نزدیک به علی آباد و آزادشهر تحصیل در این دو شهرستان همجوار را انتخاب می کنند که تلاش خواهم کرد این موضوع را حل نمایم.
در این مراسم ضمن تشکر از تلاش های اسدالله صادقلو مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان رامیان صفرعلی سوسرایی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.