در این پیام که امروز پنجشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان واصل شد؛ آیت الله علوی گرگانی از عموم ملت ایران خواست که حضوری باشکوه در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.
در پیام آیت الله علوی گرگانی آمده است؛ جمعه آخر ماه مبارک رمضان در هر سال یادآور ندای الهی امام خمینی رحمت الله علیه در حمایت از مظلومان جهان مخصوصا ملت فلسطین است که سرزمین آنها در غصب صهیونیست ها قرار دارد.
در این پیام با یادآوری اینکه سرزمین قدس به عنوان یکی از مقدس ترین مکانهای عبادی مسلمانان اشغال است؛ تصریح شده ملت همیشه در صحنه ایران همه ساله با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مظلومین عالم مخصوصا ملت فلسطین اعلام داشته اند.
آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرده است: امسال هم همانند گذشته لزوم هوشیاری و بیداری ملت ایران احساس می شود چرا که آمریکا و اذناب آنها با نقشه های شوم خود همانند انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف و کشتار مردم مظلوم غزه و ایجاد اختلاف و تفرقه در جوامع اسلامی سعی در مبارزه با اسلام دارند.
معظم له تاکید کرده اند؛ اینجانب ملت ایران را به حضور در راهپیمایی روز قدس و همدردی با آلام ملتهای مظلوم جهان مخصوصا ملت فلسطین دعوت کرده و امیدوارم خداوند فرج حقیقی برای ملتهای مظلوم حاصل کند.
به گزارش ایرنا امام خمینی (ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام گذاری کردند.
2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.