به گزارش ایرنا، در این مراسم معنوی که روز پنجشنبه باحضور مدیر ستاد دیه استان گلستان، رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار ویژه و برخی مسئولان و نیز جمعی از خیرین و نیکوکاران گنبدکاووس برگزار شد، رییس تبلیغات اسلامی این شهرستان درسخنانی کمک به نیازمندان را از آموزه های مهم دین اسلام و تاکید قرآن دانست.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی گفت: کمک به نیازمندان و نیز آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در جامعه اسلامی از وقوع بسیاری آسیب های اجتماعی که متوجه خانواده زندانیان است، جلوگیری می کند.
به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم با قدردانی از کمک های خیرین این شهرستان در مناسبت های مختلف، گفت: نیکوکاران گنبدی از بهترین خیرین در سطح استان گلستان و کشور هستند.
عبدالقدیر کریمی با تاکید بر ضرورت ترویج بیشتر فرهنگ کمک به همنوع در جامعه، افزود: هر گونه کوتاهی و غفلت دراین حوزه آسیب های جدی به کانون خانواده های کم درآمد و فاقد سرپرست وارد می کند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق گلستان واقع است و به گفته مدیر ستاد دیه این استان هم اکنون 83 زندانی جرایم مالی غیرعمد و دیه با مبلغ جریمه 67 میلیارد ریال در زندان این شهرستان به سر می برند.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.