دبیر هیات قایقرانی گلستان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: عادل مجللی در این رقابت ها که به میزبانی آلمان در حال برگزاری است، با ثبت زمان 40 ثانیه و 808 صدم ثانیه در مکان اول قرار گرفت و به فینال A صعود کرد.
علی اصولی بیان کرد: امیدواریم مجللی در مرحله فینال با اثبات شایستگی موفق به کسب عنوانی ارزشمند برای کاروان قایقرانی ایران و ورزش گلستان شود.
وی افزود: مجللی یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در بازی های آسیایی اندونزی نیز است که می تواند با دستی پر و مدالی ارزشمند نام خود را در تاریخ ورزش گلستان جاودانه کند.
مجللی یکی از 3 ورزشکار گلستانی است که سابقه حضور در بازی های المپیک را دارند.
در دوره گذشته بازی های المپیک در برزیل مجللی به همراه پژمان قلعه نویی در رشته پرتاب وزنه و فرهاد قائمی در تیم ملی والیبال ایران؛ گلستانی های حاضر در ریو بودند که موفق به کسب مدال نشدند.
هجدمین دوره بازی‌های آسیا از 27 مرداد ماه امسال به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود و مجللی یکی از امیدهای ورزش گلستان برای حضور در این مسابقات نیز است.
در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان، 2 طلا در والیبال و والیبال نشسته مردان، یک نقره والیبال نشسته زنان و یک برنز قایقرانی بود.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.