به گزارش روز شنبه استانداری گلستان، میرمحمد غراوی در شورای اداری کردکوی در غرب گلستان اظهارکرد: کشاورزی از شاخصه های توسعه کردکوی است که توجه فراوان به این بخش در گذشته موجب نقش آفرینی بالای آن در تولیدات گوناگون و افزایش سهم شهرستان از درآمدهای استان گلستان شده است.
وی بیان کرد: در کنار توجه به کشاورزی و رفع موانع و محدودیت های این بخش باید تلاش شود با فعالیت‌های دیگر مانند صنعت، معدن، و تجارت و بازرگانی رشد تولید ناخالص داخلی شهرستان ارتقا یابد.
معاون استاندار گلستان بر لزوم مصرف صحیح منابع و اعتبارات دولتی تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط کشور باید بهره‌مندی حداکثری از منابع و جلوگیری از اتلاف منابع در اولویت برنامه های دستگاه ها قرار گیرد.
غراوی ادامه داد: با وجود برخی محدودیت ها و کمبود منابع؛ دولت با همه توان برای تامین نیازهای عمرانی و شتاب بخشی به حرکت قطار توسعه کشور تلاش و حمایت می کند.
وی گفت: پارسال یکهزار و 70 میلیارد ریال از منابع ملی به شهرداری‌های گلستان پرداخت شد این مبلغ تا پایان سال با پیگیری استاندار به یکهزار و 416 میلیارد ریال افزایش یافت و در مقایسه با سال قبل آن 32 درصد رشد داشت.
معاون عمرانی استاندار گلستان بیان کرد: اواخر خرداد ماه توزیع اعتبارات امسال در شهرستانها آغاز می‌شود و برای استفاده بهینه از حداقل اعتبار باید اجرای پروژه‌های اولویت داردر دستور کار قرار بگیرد.
وی به معرفی شهردار کردکوی نیز اشاره کرد و گفت: پارسال درآمد سرانه هر شهروند کردکویی 2میلیون و 131هزار و 340 ریال بود که انتظار می رود شهردار جدید این مبلغ را با اتکای بیشتر به درآمدهای پایدار به 3میلیون ریال برساند.
در حاشیه این نشست شهرام شاکری به عنوان شهردار کردکوی معرفی و از خدمات بهروز کوه نشین سرپرست شهرداری این شهر قدر دانی شد.
شهرستان کردکوی با افزون بر 75هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان و در فاصله 27کیلومتری گرگان واقع است.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.