به گزارش ایرنا و براساس اعلام روز جمعه انتظامی گلستان سردار محمد شرفی در حاشیه بیست و سومین نشست عمومی فرماندهان و مسئولان انتظامی استان گلستان در گفت و گوی خبری اظهار کرد: مسئولیت سند 'تحول کوپ' از 3 سال قبل و در اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر توجه به کلانتری ها و پاسگاه ها به عنوان سرانگشتان نیروی انتظامی تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: این سند در 3 مقطع زمانی بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت طرح ریزی و مقرر شده برنامه های تحوی پلیس در حوزه هایی چون منابع انسانی و آموزشی، توسعه علوم و تحقیقات، ساختار سازمانی و همچنین خدمات رسانی اجرایی شود.
سردار شرفی بیان کرد: با اجرای این سند، تحولی بزرگ در این سیستم ایجاد شد و یکی از اهداف ناجا که رضایتمندی مردم بوده را به همراه داشته است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا؛ برون سپاری امور و حذف برخی از وظایف حوزه کلانتری ها و پاسگاه ها را از برنامه های شورای تحول کوپ عنوان کرد و ادامه داد: با برون سپاری امور، کلانتری ها و پاسگاه ها بر حوزه پیشگیری متمرکز و موفقیت های خوبی در این حوزه حاصل شده است.
وی؛ ارائه خدمات الکترونیکی را از دیگر برنامه های شورای تحول کوپ دانست و ادامه داد: ارائه خدمات الکترونیکی، علاوه بر صرفه جویی در منابع سازمانی، موجب افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس می شود.
او به موضوع صیانت از کارکنان و توجه به حقوق شهروندی در حوزه کلانتری ها اشاره و عنوان کرد: افزایش مهارت های فردی، کلامی و علمی و از طرفی افزایش توان و تحرک پلیس در حوزه کلانتری ها و پاسگاه ها در دستور کار قرار دارد.
سردار شرفی تأکید کرد: برای حضور به موقع نیروها در محل امداد، باید توان نیروهای انتظامی را افزایش داد و در این پیوند تلاش بیشتری شود.
وی به تعدد اقوام و تعامل بسیار خوب مردم با پلیس در استان گلستان اشاره و بیان کرد: مردم این استان، همکاری خوبی با نیروی انتظامی دارند.
سردار شرفی، میانگین جرم در استان گلستان را نسبت به متوسط کشوری، پایین تر اعلام کرد و افزود: این موفقیت حاصل همدلی، تلاش و تدابیر فرماندهان و مسئولان انتظامی است.
سردار علی اکبر جاویدان' فرمانده انتظامی گلستان نیز هدف از برگزاری این همایش را ارزیابی رده های اجرایی پلیس در یک سال گذشته و ابلاغ ماموریت ها، تدابیر و تشریح دستورالعمل ها عنوان کرد و گفت: هدف ما ارتقاء سطح کیفیت کار در نیروی انتظامی است.
وی اظهار کرد: نقاط ضعف و قوت پلیس در این نشست مورد بررسی قرار گرفته و در راستای برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، برنامه های خود را اجرایی می کنیم.
فرمانده انتظامی گلستان فلسفه حضور پلیس را خدمت به مردم و جلب رضایت آنان بیان کرد و افزود: افتخار ما این است که در سایه ولایت به مردم خدمت می کنیم.
وی همچنین سرعت، صحت و دقت در ماموریت ها را مورد تاکید فرماندهان و مسئولان انتظامی عنوان و تصریح کرد: مردم خوب استان گلستان همچون گذشته، ما را در انجام ماموریت ها یاری کنند.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.