سید وحیدرضا میرا روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از راه های رسیدن به این هدف و چشم انداز، تلاش مستمر برای استعدادیابی و کشف ستاره های جدید است.
وی به برگزاری سومین المپیاد ورزش گلستان نیز اشاره کرد و گفت: در دوره های گذشته این رقابت ها ، چندین ورزشکار دارای استعداد در استان شناسایی شدند که با حمایت و نظارت دقیق و علمی بر روند آماده سازی و تمرینات آنها کسب افتخارات توسط آنان را انتظار داریم.
رییس هیات دومیدانی گلستان اضافه کرد: مسابقات دو و میدانی این المپیاد در بخش پسران در دو رده نونهالان و نوجوانان برگزار شد و 300 ورزشکار شرکت کننده در ماده های گوناگون با هم رقابت کردند.
میرا ادامه داد : در رده سنی نونهالان که در 11 ماده برگزار شد، ورزشکاران بندرترکمن با 3 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز بر سکوی قهرمانی ایستادند؛ گنبدی ها با 3 طلا، 2 نقره و 3 برنز دوم شدند و ورزشکاران آق قلا با 2 طلا، 1نقره و یک برنز به مقام سوم رسیدند.
وی گفت: در رده سنی نوجوانان که در 13 ماده برگزار شد هم دوندگان بندرترکمن با 6 مدال طلا، 3 نقره و 5 برنز با اقتدار قهرمان شدند؛ گرگان با 3 طلا بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و ورزشکاران کردکوی با 2 طلا سوم شدند.
به گزارش ایرنا رقابت های بخش دختران این المپیاد هفته گذشته در گرگان برگزار شد که گنبدکاووس در هر دو بخش نونهالان و نوجوانان به مقام قهرمانی رسید.
3091/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.