سرهنگ محمدرضا سراوانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این داروها که شامل مقادیر مختلفی از قرص، شربت، پماد، کپسول و سایر اقلام دارویی است، روز گذشته در بازرسی از یک دستگاه خودرو در ایست بازرسی سه راهی داشلی برون در منطقه مرزی گنبدکاووس کشف شد.
وی با بیان اینکه در این ارتباط یک نفر که قصد فروش این داروهای فاقد مجوز حمل را در روستای محل سکونت خود داشته دستگیر شده است، افزود: این فرد به مرجع قضایی معرفی و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.
فرمانده هنگ مرزی اترک افزود: در اجرای این طرح که روز گذشته در روستاهای نوار مرزی گنبدکاووس به اجرا گذاشته شده، در مجموع مقدار 231 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در دو روستای کرند و داشلی برون کشف و پنج نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
سرهنگ سراوانی کشف سه دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره در روستای کرند و دستگیری یک نفر در این ارتباط را از دیگر نتایج اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و مواد مخدر در نوار مرزی شهرستان گنبدکاووس برشمرد.
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.