فرهاد رسولی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مسابقات پژمان قلعه نوعی ورزشکار کردکوی با پرتاب چکش به مسافت 70 متر و 10 سانتیمتر به عنوان نخست رسید، در حالی که رکورد کسب جایزه 68 متر پیش بینی شده بود.
وی اضافه کرد: هادی مداحی و حمید رضا کیا از این شهرستان نیز در رشته پرش سه گام با رکوردهای 15 متر و 16 سانتیمتر و 14 مترو 29 سانتیمتر به مقام دوم و سوم دست یافتند، اما به حد نصاب تعیین شده نرسیدند.
به گفته وی؛ در این رشته سید مبین مداحی از کردکوی نیز با 14 متر و 25 ساتیمتر چهارم شد.
به گزارش ایرنا در رشته پرتاب نیزه امید تاجی و یعقوب آرخی از گلستان توانستند با پرتابی معادل 68 متر و 60 و 66متر و 92سانتیمتر به عنوانهای اول و دوم این رشته دست یابند، رکورد حداقلی کسب جایزه در این رشته 72 متر تعیین شده بود.
این مسابقات روز گذشته در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و برابر بخشنامه برگزاری لیگ طلایی به ورزشکارانی که موفق به ثبت حدنصاب های تعیین شده از سوی فدراسیون دو و میدانی شدند به ترتیب از نفرات اول تا سوم جوایز 20 میلیون ریالی، 15 میلیون ریالی و 10 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
شهرستانهای کردکوی و بندرترکمن در غرب استان گلستان در سال های اخیر استعدادهای درخشانی را در رشته های مختلف دو ومیدانی به جامعه عظیم این ورزش مادر در کشور تقدیم کرده اند.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.