به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه شهرستان گرگان اظهار کرد: اگر یکبار با کسانی که در فضای مجازی با آبرو و حیثت مردم بازی و به آنها تهمت های ناشایست و ناروا می زنند برخورد جدی و قانونی شود، عبرتی برای سوءاستفاده کنندگان می شود.
امام جمعه گرگان گفت: در قانون برای کسانی که به دیگران اتهام وارد کنند و آنها که اخلاق، دین و فضیلت را مورد هجمه قرار می دهند، مجازات تعیین شده است.
آیت الله نورمفیدی به اظهارات رییس بانک مرکزی در مجلس نیز اشاره کرد و گفت: به گفته این مقام مسئول التهاب کاذب که با دروغ ،جو سازی و خالی کردن دل مردم به وجود آمد باعث خروج میلیارد ها دلا ر ارز از کشور شد و تلگرام و فضای مجازی یکی از عوامل اصلی بود.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به توجه ویژه مقام معظم رهبری به مقوله پیام رسان ها و فضای مجازی نیز اشاره و اظهار کرد: رهبری تاکید دارند که باید از پیام رسان های داخلی حمایت و پیام رسان های خارجی ساماندهی شود.
نماینده ولی فقیه در گلستان به سالروز بعثت حضرت محمد (ص) نیز اشاره کرد و این روز را تبریک گفت .
امام جمعه گرگان افزود: در قرآن 4 هدف برای بعثت بیان شده که نجات بشریت از بت پرستی و دعوت به توحید، رفع اختلافات موجود بین انسان ها و جامعه، برقراری عدالت و برقراری اخلاق است.
آیت الله نورمفیدی همچنین با تبریک 29 فروردین روز ارتش گفت : امروز نیروهای مسلح و ارتش ما در همه زمینه ها پیشرفت کرده است.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.