نوربحش داداشی روز دوشنبه در اطلاعیه ای به دستگاههای مختلف استان که نسخه ای از آن به ایرنا گلستان نمایر شد، افزود: هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش نسبی دما، در برخی نقاط وزش باد نسبتا شدید و مه صبگاهی است.
وی اضافه کرد: برای یکم فروردین 97 وضعیت جوی گلستان صاف تا قسمتی ابری از شب با وزش باد شدید، افزایش ابر، احتمال رگبار پراکنده و آذرخش (رعدو برق) پیش بینی شده است.
به گفته وی؛ روز دوم فروردین آسمان گلستان ابری گاهی همراه با بارندگی، آذرخش، مه آلود و با وزش شدید باد پیش بینی شده که به تدریج از شب شاهد کاهش ابر و پدیده خواهیم بود.
دادادشی؛ همچنین وضعیت جوی استان در روزهای سوم و چهارم فروردین 97 را صاف تا قسمتی ابری، گاهی با افزایش ابر، وزش باد و مه صبگاهی اعلام کرد.
وی افزود: برای روزهای 5 و 6 فروردین نیز هوایی نیمه ابری، گاهی با افزایش ابر و بارش پراکنده، وزش باد نسبتا شدید و مه صبحگاهی پیش بینی شده است.
به گفته مدیرکل هواشناسی گلستان؛ هوای استان در هفتم فروردین نیز نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و مه صبحگاهی پیش بینی می شود.
داداشی همچنین اعلام کرد که در صورت هرگونه تغییر در نقشه ها و مدل های پیش یابی هواشناسی اطلاع رسانی مناسب ظرف روزهای آینده برای آگاهی مسافران و گردشگران از شرایط جوی گلستان انجام می شود.
به گزارش ایرنا استان مرزی و شمالی گلستان در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور و نیز برخی کشورهای همسایه است.
همجواری کوه، دریا، جنگل، دشت و مزارع سرسبز و طلایی، آثار تاریخی فراوان و هوای مطلوب در آغاز بهار، گلستان این نگارستان اقوام ایران را به مقصد بسیاری از گردشگران کشور تبدیل کرده و گذر زائران حرم امام رضا (ع) که مسیر تهران- گرگان- مشهد را انتخاب می کنند، بر رونق گردشگری استان افزوده است.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.