به گزارش ایرنا، فرج الله رزاقی روز چهارشنبه در مراسم آغاز جشن نیکوکاری در گنبدکاووس افزود: در مراسم جشن نیکوکاری سال گذشته، دانش آموزان گنبدی افزون بر 350 میلیون ریال کمک نقدی به کمیته امداد اهدا کردند.
درمراسم متمرکز جشن نیکوکاری که روز چهارشنبه درسالن ورزشی مشکاة گنبدکاووس و باحضور دانش آموزان دختر دو مدرسه بنت الهدی و هنرستان فاطمه الزهرای این شهرستان برگزار شد، شرکت کنندگان، با اهدای کمک های خود، پاکت های توزیع شده از سوی کمیته امداد را داخل صندوق این نهاد انداختند.
به گزاش ایرنا، مراسم جشن عاطفه ها که از امروز (چهارشنبه) با نواخته شدن زنگ این جشن در مدارس آغاز شد، فردا پنجشنبه بابرپایی پایگاه های ثابت و سیار در سطح مناطق شهری و روستایی و روز جمعه نیز در مصلی های نمازجمعه ادامه می یابد.
جشن عاطفه ها هر سال در ایام پایانی سال توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با مشارکت آموزش و پرورش، صدا و سیما و نیروی مقاومت بسیج باهدف جمع آوری کمک های مردمی و اهدای آن به خانواده های زیر پوشش این نهاد برگزار می شود.
با توجه به وسعت 5072 کیلومتر مربعی، جمعیت 350 هزار نفری شهرستان گنبدکاووس و تعداد مددجویان زیرپوشش کمیته امداد، این نهاد از آذر 95 به دو شعبه مستقل در قالب منطقه 1 و 2 تقسیم شد.
هم اکنون شعبه منطقه 2 کمیته امداد گنبدکاووس تعداد چهار هزار و 563 خانوار با جمعیت تقریبی هشت هزارو 500 نفر و کمیته امداد منطقه یک نیز سه هزار و 940 خانوار با جمعیت شش هزارو 669 نفر زیر پوشش دارند.
آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز درسال تحصیلی جدید حدود 70 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.