به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم معارفه این مربی صربستانی که سابقه هدایت تیم های والیبال جوانان و نوجوانان ایران و کسب مقام قهرمانی جهان در مکزیک را در کارنامه خود دارد، عصر روز یکشنبه با حضور رئیس ورزش و جوانان گنبدکاووس، مدیرعامل باشگاه هاوش و جمعی از پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان به همراه برخی مدیران این شهرستان برگزار شد.
ست کوویچ در مراسم معارفه خود در سخنانی کوتاه، گنبدکاووس را نه تنها قلب والیبال ایران بلکه قلب والیبال جهان دانست و گفت: دراین منطقه منابع و ذخایر طلایی فراوانی وجود دارد که در کشور و حتی جهان کم نظیر هستند.
وی افزود: باور قلبی دارم که ورزش والیبال گنبدکاووس آینده درخشانی خواهد داشت زیرا مربیان، بازیکنان و مردم علاقه مند زیادی به این رشته در این شهرستان وجود دارد.
ست کوویچ اضافه کرد: قطعا کار کردن در گنبدکاووس به دلیل وجود علاقه مندان بسیار به ورزش والیبال، خیلی سخت است.
وی با ابراز خوشحالی از حضور در گنبدکاووس افزود: امیدوارم بتوانم با کمک پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان و با یک برنامه ریزی حرفه ای که جزییات آن بعدا اعلام می شود به رشد و شکوفایی ورزش والیبال این شهرستان کمک کنم.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هاوش گنبدکاووس و رئیس هیات والیبال این شهرستان نیز در سخنانی قرارداد ست کوویچ را با این باشگاه و هیات والیبال شهرستان دو ساله دانست و گفت: فعالیت این مربی نامدار بیشتر در زمینه استعدادیابی رده سنی نوجوانان و جوانان خواهد بود.
مهدی محمدی بابیان اینکه فعالیت این مربی از 15 فروردین 97 در گنبدکاووس آغاز می شود، از همه مربیان و بازیکنان و پیشکسوتان والیبال این شهرستان خواست از این فرصت در رشد و توسعه حرفه ای این رشته استفاده نمایند.
وی افزود: در گنبدکاووس افزون بر 20 کانون والیبال با یک هزار نوآموز فعال است که همه می توانند در کلاس های آموزشی ست کوویچ شرکت نمایند.
محمدی اضافه کرد: والیبال گنبدکاووس این ظرفیت را دارد که در تمام رده های سنی در لیگ برتر تیم داشته باشد و به دیگر باشگاه ها بازیکن بدهد.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم محمدعلی رحیمیان رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، نورقلی نیازی پیشکسوت و بای محمد دوجی مربی والیبال این شهرستان نیز درسخنان جداگانه ای با قدردانی از مدیرعامل باشگاه هاوش برای به کارگیری ست کوویچ به عنوان مدیر استعدادیابی، برلزوم همکاری و همراهی همه علاقه مندان والیبال با این مربی سرشناس تاکید کردند.
شهرستان گنبدکاووس که در نزد اهالی ورزش به پایتخت والیبال کشور مشهور است با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و علاقه مندان زیادی در رشته والیبال دارد.
3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.