حسین عابدی روز چهارشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام کرد که طرح شماره گذاری و نصب پلاک تراکتورها در استان از انتهای سال 95 به دلیل نداشتن پوشش بیمه ای متوقف شده بود.
به گفته وی؛ بیمه شدن تراکتورها از شرایط راهنمایی و رانندگی در نصب پلاک این وسایل است.
وی افزود: شماره گذاری و نصب پلاک راهنمایی و رانندگی روی تراکتورهای تا عمر 25 سال، از سال 97 در این استان از سر گرفته می شود.
عابدی اضافه کرد: اجرای طرح شماره گذاری و نصب پلاک از سال 94 و برای تراکتورهای تا عمر 13 سال آغاز شده بود که هم اینک تا 25 سال را نیز شامل می شود.
او افزود: نصب پلاک روی تراکتورهای واجد شرایط در گلستان طی تفاهم نامه ای میان جهاد کشاورزی و نظام مهندسی استان اجرایی و با همکاری کارشناسان این سازمان تا پایان سال 95 در مجموع از حدود 5هزار تعهد نظام مهندسی برای چهار هزار و 182 دستگاه تراکتور انجام شده است.
عابدی؛ هزینه بیمه هر دستگاه تراکتور را طبق تعرفه شرکت های بیمه ای حدود هشت میلیون و 400 هزار ریال اعلام کرد و افزود: حدود 23 هزار دستگاه تراکتور واجد شرایط نصب پلاک راهنمایی و رانندگی در استان است.
گلستان یکی از قطب های کشاورزی و دامپروری کشور به شمار می رود، کشاورزان استان برای فعالیت های زراعی، باغی و دامی خود از 26 هزار و 800 دستگاه تراکتور نو و فرسوده بهره مند هستند.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.