مهدی میقانی روز سه شنبه در گزارشی به ایرنا اظهار کرد: این طرح ها شامل لکه گیری، روکش آسفالت و بهسازی 45 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با اعتبار بالغ بر 76میلیارد و 500میلیون ریال و راه اندازی 16 سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور در جاده ها با اعتبار32میلیارد ریال است.
وی؛ ساخت 9 دستگاه پل عابر پیاده با سرمایه گذاری 18میلیارد ریال برای برقراری تردد ایمن و آسان عابران و کاهش تلفات جاده ای و نصب سامانه توزین در حال حرکت یا WIM در مسیرگرگان – علی آبادکتول با اعتبار 8 میلیارد و 500میلیون ریال را از دیگر طرح های اجرا شده، برشمرد.
به گزارش ایرنا طول راه های استان گلستان بالغ بر پنج هزار کیلومتر بوده که حدود یکهزار و 900 کیلومتر آن برفگیر و کوهستانی است.
طبق گزارش اخیر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جده ای گلستان ،در این استان حدود 150 شرکت حمل و نقل کالا، مسافر و بین المللی، حدود 20 تشکل صنفی حمل و نقل و حدود 15 هزار راننده حرفه ای زیر پوشش این اداره کل فعالیت می کنند.
استان گلستان با یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت در شمال کشور واقع بوده و با کشور ترکمنستان، دریای خزر و استانهای مازندران، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.