علی اصولی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردوی آماده سازی از امروز 23 بهمن ماه در دریاچه آزادی تهران آغاز شد و پنج قایقران دعوت شده به اردو تمرینات خود را تا 13 اسفند زیر نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد.
وی بیان کرد: عادل مجللی در بخش کانو کانادایی تنها گلستانی حاضر در این اردوی آماده سازی است که برای افزایش توانایی حضور در رقابت های معتبر پیش رو تمرینات خود را دنبال می کند.
دبیر هیات قایقرانی گلستان افزود: هدف کادر فنی از برگزاری مراحل گوناگون اردوی تیم ملی، افزایش توان قایقرانان برای حضور قدرتمندانه در بازی های آسیایی جاکارتا است که امیدواریم مجللی با توجه به تجربه و توان بالای فنی موفق به کسب افتخار برای ورزش ایران و گلستان شود.
اصولی ادامه داد: مجللی تنها قایقران المپیکی گلستان و رکوردار رشته کانو انفرادی 200 متر کشور است و به همین دلیل مربیان تیم ملی برای حضور وی در اردوهای تیم ملی و افزایش آمادگی او برنامه منظمی دارند.
علی اجاقی از کرمانشاه، کیا اسکندانی از تهران، پژمان دیوسالار و محمدنبی رضایی از مازندران؛ دیگر نفرات دعوت شده به یازدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کانوکانادایی هستند.
اصولی به روند رو به رشد قایقرانی گلستان اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر همواره در ترکیب تیم ملی رده های سنی گوناگون قایقرانی، چند ورزشکار گلستانی عضویت داشتند که این موفقیت نتیجه تلاش چند ساله در استعدادیابی و پرورش ورزشکاران در رده های سنی پایه است.
وی افزود: قایقرانی ورزشی مفرح، گران و ناشناخته بوده که لازم است تبلیغات بیشتری بر روی این رشته با هدف علاقمندسازی جوانان برای حضور حرفه ای در آن انجام شود.
رقابت های آسیایی جاکارتا مرداد و شهریور سال 97 برگزار می شود.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.