به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا کشیری روز دوشنبه در مراسم جشن انقلاب که از سوی ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی همجنین اتاق اصناف با حضور فرماندار، معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان و جمعی از اصناف و یازاریان شهرستان کلاله برگزار شد، به ویژگی های اخلاقی و اجتماعی امام خمینی(ره) پرداخت و افزود: حضرت امام (ره) زندگی ساده ای داشتند و بر ساده زیستی و دوری از هرگونه تجمل واشرافیگری مسلمانان تاکید می کردند.
امام جمعه کلاله، اشرافیگری را از تهدیدات ارزش های انقلاب اسلامی دانست وگفت: اگر به اشرافیگری آلوده شویم، نمی توانیم مشکلات فقرا و مستمندان جامعه را درک نماییم.
حجت الاسلام کشیری به توطئه های دشمنان برای مقابله با اسلام خواهی مسلمانان جهان اشاره و خاطرنشان کرد: اسلام هراسی از توطئه های ننگین دشمنان است که با تشکیل و حمایت از گروه های تروریستی همانند داعش که بدون ذره ای تردید سر مسلمان و غیرمسلمان را می برند، انجام می شود تا دین اسلام را دین وحشت و بی رحمی معرفی نمایند.
در این مراسم، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان کلاله نیز گفت: 39سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران می گذرد و در این مدت با وجود توطئه ها و کارشکنی های دشمنان، انقلاب ما به بلوغ سیاسی، اجتماعی ، علمی ، فنی و نظامی دست یافته است.
خداقلی بایندری مقدم با بیان اینکه در یوم الله22 بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلابمان را جشن می گیریم، افزود : مردم غیور ایران ضمن مقابله با توطئه های دشمن، در جهت کسب موفقیت های بیش از پیش در بخش های مختلف اقتصادی ، رفاهی و زیرساخت های توسعه پایدار کشورمان قاطعانه به پیش می روند.
درادامه این مراسم، به مناسبت دهه مبارک فجر از صنعتگران، تعاونگران، بازاریان،فعالان برتر عرصه های فنی و کارگری و پیشکسوتان با اهدای لوح وجوایزی به رسم یادبود، تجلیل شد.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.